loading...
دانلود

حسن بازدید : 33 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (2)

دانلود بازی کم حجم و شبیه ساز برج مراقبت فرودگاه Airport Control Simulator 2011

دسته‌بندی : استراتژی | بخش بازی

بازی زیبای Airport Control Simulator در اوایل سال 2011 توسط دو کمپانی NemesysRIP و Iceberg Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. این بازی با حجم کم خود در بدو انتشار طرفداران زیادی به دست آورده است، جزو دسته بازی های شبیه ساز شده و سبک استراتژی است که شما باید نقش یک مدیر برج مراقبت را که وظیفه کنترل پرواز و نشست هواپیماها را برعهده دارد ایفا کنید. شما باید به عنوان یک مدیر مقتدر عمل کرده و اجازه ی پرواز و فرود آمدن هواپیماها را تعیین کنید. در کنار این کارها باید هدایت هواپیماها را در آسمان به دست  بگیرید تا با اطمینان از جایگاه برخواسته و به جایگاه خود بازگردند. در بازی بیشتر از 15 فرودگاه در کشور و قاره ها وجود دارد که هریک با توجه به ویژگی ها و خصوصیات منحصربفرد خود طراحی و شبیه سازی شده اند. و باید کنترل بخش های دیگر را که مربوط به نظارت برج مراقبت می باشد، به دست بگیرید. این بازی زیبا و کم حجم را از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Airport Control Simulator 2011 ScreenShot 1

Airport Control Simulator 2011 ScreenShot 2

Airport Control Simulator 2011 ScreenShot 3

حسن بازدید : 53 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)

اجساد خون آلود درختان

بیهوده تن میسایید به تخته سنگی که صاف افتاده بود در میانه ی راه تا او را له کند. میتوانست راحت تخته سنگ را دور بزند و به راهش ادامه بدهد، اما این کار را نکرد. کنار تخته سنگ چمباتمه زد و به راهی که آمده بود خیره ماند، چشمش را تنگ کرد و سعی کرد آن ته جاده را نگاه کند، به نظرش آمد که سایه ای آن دورها میجنبد، شاید مسافر دیگری بود که قدم در راه درازی گذاشته بود که تخته سنگی جایی وسط آن، همینطور بی هوا سقوط کرده بود. شاید هم باد بود که شاخه ی درختی را میلرزاند، یا بوته ی خاری را میسراند توی راه. یا شاید ماده روباهی بود که جفتش را میجست، یا شاید گوسفندی که از گله جدا مانده و یا شاید همه اینها سراب بود. با خودش فکر کرد که تمام این ها را همین طور بی هوا پشت سر گذاشته و حالا وسط راه این تخته سنگ یکهو او را به خودش آورده است. برای همین بود که نمیتوانست از این وضعیتی که تویش بود دل بکند و راه را ادامه دهد. چون حس میکرد که اول باید حقیقت وجودی این تخته سنگ را درک کند، باید بفهمد که چرا این سنگ صاف داشت میخورد توی سرش. بالاتر از همه ی اینها او نمیدانست که به کجا دارد میرود. نه پایان راه میدانست کجاست، و نه میدانست که چرا دارد میرود و نه اینکه اینها برایش مهم بودند. میخواهم بگویم که در واقع هیچ چیزی برایش مهم نبود و وقتی که آدم هیچ چیز برایش مهم نیست، تازه چیزهای کوچک و کم اهمیت، اهمیت ژرفناک خودشان را باز می یابند.
حالا این سنگ که صاف داشت میخورد توی سرش و بفهمی نفهمی خورد هم، یک دفعه او را از راه رفتن نگه داشت و وادارش کرد که به پشت سرش نگاه کند. و اینکه اگر از راهی که در پیش است هیچ خبری ندارد، در عوض میداند که راهی که آمده چه کیفیتی داشته. و میتواند به آن فکر کند و حتی برگردد یک جایی اطراق کند، چرا که در این روزهایی که همه چیز انقدر یکنواخت میگذشت، و آفتاب زمخت تابستان صاف میخورد توی سرش، و پشه ها پرواز ممتد خودشان را گرد او تمام نمیکردند و در تمام طول راه چیزی نبود به جز مشتی مجسمه های پریده رنگ و اجساد خون آلود درختان، و حصارهای از هم دریده، و پرنده های کوکی، در تمام طول این راه تنها چیزی که میتوانست او را نجات بدهد همین فکر کردن بود،
این شد که وقتی آن تخته سنگ افتاد، یکهو ایستاد و به همه ی این چیزها فکر کرد. نمیدانست به کجا دارد میرود، پس در رفتن حرکتی نبود، و در ماندن هم سکونی نبود. این جا پشت این تخته سنگ حالا خودش را میسایید به آن تا با آن یکی شود و درد و رنجی که از این راه در تن او جمع شده بود از جان به در کند.
حالا دیگر او جزیی از آن تخته سنگ شده، با شانه های استوار همین جا وسط راه دل خوش کرده و سالهاست که دیگر از جایش تکانی نخورده، همین تخته سنگی را میگویم که دیروز درست داشت روی فرق سرت فرود می آمد و تو بی هوا جستی از زیر آن و به راهی که میروی ادامه دادی، ...

حسن بازدید : 47 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)

هنگام عروسی محمدرضا شاه پهلوی و زن مصری اش فوزیه در سال 1317 خورشیدی چون مقرر بود میهمانان مصری و همراهان عروس به وسیلۀ راه آهن جنوب به تهران وارد شوند از طرف دربار و شهربانی دستور اکید صادر شده بود که دیوارهای تمام دهات طول راه و خانه های دهقانی مجاور خط آهن را سفید کنند.

در یکی از دهات چون گچ در دسترس نبود بخشدار دستور می دهد که با کشک و ماست که در آن ده فراوان بوده دیوارها را موقتاً سفید نمایند، و به این منظور با پولی که از کدخدای ده می گیرند و با خرید مقدار زیادی ماست کلیۀ دیوارها را ماست مالی کردند.
قدمت ریشۀ تاریخی این اصطلاح ( ماست مالی) ازشصت سال نمی گذرد، و ماجرای این ماست مالی مدت ها موضوع اصلی شوخی های محافل و مجالس بود . حکیم ارد بزرگ می گوید : (فرمانروایان تنها پاسخگوی زمان حال خویش نیستند آنها به گذشتگان و آیندگان نیز پاسخگویند) .
به یقین الان همه خوانندگان این حکایت در ذهنشان این سئول نقش می بندد که محمدرضا پهلوی و پدرش رضا شاه که در آن زمان زنده بود در بهبه جنگ جهانی دوم و آن همه خطر که ایران را تهدید می کرد چون سه سال بعد از تاریخ این ازدواج ، نیروهای متفقین به ایران حمله نمودند چطور ذهنشان درگیر این حاشیه های خنده آور بوده است کاش در پی تجهیز قشون و سرباز بودند به جای رنگ و لعاب ...

حسن بازدید : 40 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

مجموعه ۸۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰X2000 آماده شده اند .

 

HD Pack Superior Wallpapers مجموعه 80 والپيپر ديدني براي دسكتاپ Desktop HD Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

مجموعه ۵٠ والپپر زیبا و با کیفیت از کریسمس

مجموعه ۵٠ والپپر زیبا و با کیفیت از کریسمس را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

50 Great Christmas Full HD Wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر زيبا و با كيفيت از كريسمس

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

مجموعه ۵۰ والپیپر با کیفیت از دل طبیعت Nature HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

Wall N1 مجموعه 50 والپیپر با کیفیت از دل طبیعت Nature HD Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط سینا در تاریخ :

مجموعه ۸۳ والپیپر زیبا با موضوع فوتبال Football Wallpapers

برای شما علاقه مندان به ورزش فوتبال مجموعه ای از ۸۳ والپیپر زیبا و دیدنی از صحنه های فوتبال را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم که برای استفاده در دسکتاپ و یا سایر امور گرافیکی و ورزشی مناسب هستند . فرمت این تصاویر JPG بوده و سایر آن ها نیز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ باشد .

 

Football Wallpapers مجموعه 83 والپيپر زيبا با موضوع فوتبال Football Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب

تم

حسن بازدید : 49 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود تم زیبای ویندوز سون Nocturnal

نوشته شده توسط بابك در تاریخ جمعه، 20 اسفند ماه 1389

دانلود تم زیبای ویندوز سون Nocturnal
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Nocturnal نام تمی است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم دارای محیطی متشکل از رنگ های مشکی و نارنجی است که باعث بوحود آمدن محیطی زیبا برای ویندوز سون شما خواهند بود. منوها و پنجره ها در این تم بخوبی طراحی شده اند و کاملأ با یکدیگر هماهنگی دارند. همچنین به همراه این تم مجموعه ای از فونت ها و گدجت ها نیز در فایل فشرده موجود است که می توانید از آنها در کنار این تم استفاده نمایید. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+Download

دانلود تم بچه گربه برای ویندوز سون Grey Kittens

نوشته شده توسط بابك در تاریخ چهارشنبه، 18 اسفند ماه 1389

دانلود تم بچه گربه برای ویندوز سون Grey Kittens
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. تم Grey Kittens همانگونه که از نام آن مشخص است یک بچه گربه خاکستری زیبا را به تصویر میکشد. این تم دارای محیطی زیبا و جذاب است و ظاهر ویندوز شما را به نحو مطلوبی تغییر می دهد. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+Download

دانلود تم Black And White برای سیستم عامل آندروید

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 11 آذر ماه 1389

Black And White.jpgامروز یک تم برای  سیستم عامل محبوب آندروید داریم.این تم تمام مشکی بوده و اسم آن Black And White میباشد.تم بسیار بسیار سبک بوده و در این تم تنها از دو رنگ مشکی و سفید استفاده شده است.هم اکنون این تم زیبا را از میهن دانلود قابل دربافت میباشد.
دانلود در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

دانلود مجموعه 5 تم زیبا و جدید برای گوشیهای سری 60 ویرایش 3

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 28 آبان ماه 1389

5_theme_s60_v3.jpg
مجموعه حاضر شامل 5 تم زیبا و جدید برای گوشیهای سری 6 ویرایش 3 میباشد.نمونه هر 5 تم در عکس موجود میباشد.شما میتوانید هم اکنون اقدام به دانلود این مجموعه از سایت بزرگ میهن دانلود نمایید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سونی اریکسون ورژن 4.7

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 16 آبان ماه 1389
3 SonyEicsson-Theme-v4.7_www.MihanDownload.Com  (3).jpgمجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های مختلف می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های سونی اریکسون نام برد . این تم ها مخصوص سونی اریکسون ورژن 4.7  می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سیمبیان سری 60 ویرایش 3

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 14 آبان ماه 1389

3-Symbian-s60-v3-Theme_www.MihanDownload.Com.jpg

مجموعه ای جدید از 3 تم جدید و گرافیکی برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم که این تم ها با موضوعات متفاوتی برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم های زیبا و گرافیکی می توانید جلوه ای جدید و زیبا به گوشی خود بدهید و گوشی خود را از یکنواختی رها کنید . این تم ها مخصوص گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 می باشد که می توانید از میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .
ادامه مطلب+Download

دانلود تم آسمان برای ویندوز سون Skyline Theme For Windwos 7

نوشته شده توسط بابك در تاریخ سه شنبه، 11 آبان ماه 1389

Skyline_Theme_For_Windwos_7_www.mihandownload.com.jpg
با توجه به محبوبیت ویندوز 7 ، روز به روز به تعداد تم هایی که برای این ویندوز عرضه می شوند نیز افزوده می شود که هرکدام مناسب با سلیقه بخشی از کاربران هستند. اگر شما نیز از جمله کاربران ویندوز سون هستید و از دیدن مناظر آسمانی لذت می برید ، تم Skyline برای شما طراحی شده است. این تم که دارای محیطی بسیار جذاب است می تواند ظاهر ویندوز شما را به طرز زیبایی تغییر داده و نسبت به قبل جذاب تر نماید. این تم دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است و از تصاویر پس زمینه با کیفیت و فوق العاده ای نیز برخوردار است. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دریافت این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سونی اریکسون رزولیشن 240x320

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 10 آبان ماه 1389
3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpgمجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

ادامه مطلب+Download

دانلود تم زیبا و طلایی رنگ Gold Diamond 7 Theme

نوشته شده توسط بابك در تاریخ سه شنبه، 27 مهر ماه 1389

Exclusive_Gold_Diamond_7_Theme_www.mihandownload.com.jpg
درصورتی که از علاقه مندان به جواهرات و رنگ های براق و دلنشین این فلزات گران بها هستید ، می توانید با استفاده از تم Gold Diamond 7 Theme در ویندوز سون خود استفاده کنید تا زیبایی ویندوز خود را دوچندان نمایید. این تم دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است و شامل تصاویر پس زمینه زیبایی نیز هست. همراه با این تم مجموعه از گدجت های مخصوص ویندوز سون نیز موجود است که برای استفاده همراه با این تم طراحی شده اند تا هماهنگی تم و گدجت های دسکتاپ را فراهم نمایند. این تم زیبا را می توانید هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+Download

مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 7 مهر ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/SonyEricsson.Themes%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 22 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

مجموعه 100 تم برای گوشی های سونی اریکسون 100 themes for Sony Ericsson

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 28 شهریور ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/777_0.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه ای جدید از تم های سونی اریکسون را برای کاربران محترم تهیه نموده است که این مجموعه شامل 100 تم فوق العاده زیبا با موضوعات گوناگون می باشد.فرمت این تم ها thm بوده و می توانید از این تم ها در گوشی های زیر استفاده کنید :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه فوق را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
ادامه مطلب+Download

مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 14 شهریور ماه 1389
http://www.mihandownload.com/ali/Sonyericsson.240x320.Theme.Pack.6%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 4 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 2 شهریور ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/Sonyericsson.240x320.Theme.Pack.5%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 4 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

تم مشکی برای ویندوز سون Light Black Seven Theme For Windows 7

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 25 مرداد ماه 1389


تم زیبا و مشکی برای ویندوز سون - Light Black Seven Theme For Windows 7

ویندوز سون دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز 7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کرده و یا رنگ آن را تغییر دهد. در این قسمت از سایت میهن دانلود یک Theme زیبا برای ویندوز 7 در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. نام این تم مشکی Light Black Seven Theme می باشد که می توانید با انتخاب آن در ویندوز 7 به عنوان تم جدید از آن استفاده کنید.
طریقه نصب این تم را در ادامه مطلب بخوانید.
ادامه مطلب+Download

دانلود تم تغییر چهره ویندوز ایکس پی به سون theme xpack

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 18 مرداد ماه 1389

http://www.mihandownload.com/ali/theme%20xpack%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

شاید پس از مدتی کار با ویندوز ایکس پی از یکنواختی محیط دسکتاپ، آیکون ها، پوشه ها و ... آن احساس زدگی کنید و بخواهید دستی بر ظاهر ویندوز خود بکشید. در این قسمت برنامه ای برای شما آماده کرده ایم که چهره ویندوز شما را کاملا شبیه به ویندوز محبوب سون میکند که  از سایت میهن دانلود به راحتی میتوانید آن را دریافت کنید . امیدواریم از این برنامه جذاب که محیط دسکتاپ شما را دگرگون خواهند کرد لذت ببرید.
ادامه مطلب+Download

آموزش تبدیل صفحه لوگین ویندوز ایکس پی به ویندوز سون Windows 7 Login Screen For Windows XP

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 15 مرداد ماه 1389

Windows_7_Login_Screen_For_Windows_XP_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده و بدون کاهش سرعت ویندوز!

همانطور که می دانید سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز سون نسبت به سایر ویندوز های این شرکت از زیبایی خیره کننده ای بر خوردار است. اما استفاده از این سیستم عامل بنابر دلایل مختلف برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد در نتیجه کاربران به تم ها و نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز روی می آورند. همانطور که می دانید این نرم افزار ها پس از نصب باعث کاهش بسیار شدید سرعت سیستم می گردند و کاربر به ناچار اقدام به حذف نرم افزار مورد نظر می نماید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود آموزشی را برایتان تهیه کرده ایم که توسط آن می توانید صفحه لوگین ساده ویندوز ایکس پی خود را تبدیل به صفحه لوگین بسیار زیبا و دلنشین ویندوز سون نمایید بدون آنکه کوچکترین تغییری در سرعت ویندوز شما حاصل گردد. با اینکار صفحات خوش آمد گویی و خاموش شدن ویندوز ایکس پی شما تبدیل به صفحات ویندوز سون خواهد شد. این آموزش 100% عملی می باشد و بر روی چند ویندوز ایکس پی تست گردیده.

جهت مشاهده این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب+Download

نرم افزار تغییر چهره کلی و زیباساز ویندوز ایکس پی DesktopX 3.5

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 18 تیر ماه 1389

DesktopX_3.5_[www.MihanDownload.com].jpgزیبایی دسکتاپ ویندوز در روحیه فردی که در محیط آن کار می کند تاثیر به سزایی دارد. در واقع هرچه دسکتاپ ویندوز رایانه شما زیباتر باشد مطمئنآ باعث بالا رفتن روحیه شما در هنگام کار با آن خواهد شد. برای اینکه بتوان محیط دسکتاپ را زیبا و جذاب نمود باید از نرم افزارهای زیباساز ویندوز بهره گرفت. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زیبایی دسکتاپ ویندوز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. نرم افزار DesktopX با ایجاد تغییرات کلی در ظاهر ویندوز ایکس پی و تغییر چهره کامل آن باعث زیبایی هرچه بیشتر نسبت به ظاهر ساده قبل خواهد شد. این نرم افزار پس از پایان مراحل نصب از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که نرم افزار بر روی ویندوز ایکس پی شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی تبدیل به صفحه ی Welcome بسیار زیبا خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز ایکس پی شما تغییر خواهد کرد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی است. علاوه بر این نرم افزار بعد از نصب گدجت یا همان نرم افزارهای کاربردی کوچک متعددی مانند وضعیت آب و هوا ، تقویم ، سرعت فن ، درجه حرارت سی پی یو ، فضای هارد و ... را به دسکتاپ اضافه می کند که می توانید از آنها استفاده کنید و با قرار دادن آنها در گوشه کنار دسکتاپ باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شوید. بعلاوه شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید. این نرم افزار بر روی نسخه های مختلف ویندوز ایکس پی قابل نصب است و می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب+Download

تم

حسن بازدید : 39 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود تم زیبای ویندوز سون Nocturnal

نوشته شده توسط بابك در تاریخ جمعه، 20 اسفند ماه 1389

دانلود تم زیبای ویندوز سون Nocturnal
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Nocturnal نام تمی است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم دارای محیطی متشکل از رنگ های مشکی و نارنجی است که باعث بوحود آمدن محیطی زیبا برای ویندوز سون شما خواهند بود. منوها و پنجره ها در این تم بخوبی طراحی شده اند و کاملأ با یکدیگر هماهنگی دارند. همچنین به همراه این تم مجموعه ای از فونت ها و گدجت ها نیز در فایل فشرده موجود است که می توانید از آنها در کنار این تم استفاده نمایید. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+Download

دانلود تم بچه گربه برای ویندوز سون Grey Kittens

نوشته شده توسط بابك در تاریخ چهارشنبه، 18 اسفند ماه 1389

دانلود تم بچه گربه برای ویندوز سون Grey Kittens
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. تم Grey Kittens همانگونه که از نام آن مشخص است یک بچه گربه خاکستری زیبا را به تصویر میکشد. این تم دارای محیطی زیبا و جذاب است و ظاهر ویندوز شما را به نحو مطلوبی تغییر می دهد. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب+Download

دانلود تم Black And White برای سیستم عامل آندروید

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 11 آذر ماه 1389

Black And White.jpgامروز یک تم برای  سیستم عامل محبوب آندروید داریم.این تم تمام مشکی بوده و اسم آن Black And White میباشد.تم بسیار بسیار سبک بوده و در این تم تنها از دو رنگ مشکی و سفید استفاده شده است.هم اکنون این تم زیبا را از میهن دانلود قابل دربافت میباشد.
دانلود در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

دانلود مجموعه 5 تم زیبا و جدید برای گوشیهای سری 60 ویرایش 3

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 28 آبان ماه 1389

5_theme_s60_v3.jpg
مجموعه حاضر شامل 5 تم زیبا و جدید برای گوشیهای سری 6 ویرایش 3 میباشد.نمونه هر 5 تم در عکس موجود میباشد.شما میتوانید هم اکنون اقدام به دانلود این مجموعه از سایت بزرگ میهن دانلود نمایید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سونی اریکسون ورژن 4.7

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 16 آبان ماه 1389
3 SonyEicsson-Theme-v4.7_www.MihanDownload.Com  (3).jpgمجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های مختلف می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های سونی اریکسون نام برد . این تم ها مخصوص سونی اریکسون ورژن 4.7  می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سیمبیان سری 60 ویرایش 3

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 14 آبان ماه 1389

3-Symbian-s60-v3-Theme_www.MihanDownload.Com.jpg

مجموعه ای جدید از 3 تم جدید و گرافیکی برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم که این تم ها با موضوعات متفاوتی برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم های زیبا و گرافیکی می توانید جلوه ای جدید و زیبا به گوشی خود بدهید و گوشی خود را از یکنواختی رها کنید . این تم ها مخصوص گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 می باشد که می توانید از میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .
ادامه مطلب+Download

دانلود تم آسمان برای ویندوز سون Skyline Theme For Windwos 7

نوشته شده توسط بابك در تاریخ سه شنبه، 11 آبان ماه 1389

Skyline_Theme_For_Windwos_7_www.mihandownload.com.jpg
با توجه به محبوبیت ویندوز 7 ، روز به روز به تعداد تم هایی که برای این ویندوز عرضه می شوند نیز افزوده می شود که هرکدام مناسب با سلیقه بخشی از کاربران هستند. اگر شما نیز از جمله کاربران ویندوز سون هستید و از دیدن مناظر آسمانی لذت می برید ، تم Skyline برای شما طراحی شده است. این تم که دارای محیطی بسیار جذاب است می تواند ظاهر ویندوز شما را به طرز زیبایی تغییر داده و نسبت به قبل جذاب تر نماید. این تم دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است و از تصاویر پس زمینه با کیفیت و فوق العاده ای نیز برخوردار است. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دریافت این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
ادامه مطلب+Download

دانلود 3 تم گرافیکی برای سونی اریکسون رزولیشن 240x320

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 10 آبان ماه 1389
3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpgمجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

ادامه مطلب+Download



مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 7 مهر ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/SonyEricsson.Themes%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 22 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

مجموعه 100 تم برای گوشی های سونی اریکسون 100 themes for Sony Ericsson

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 28 شهریور ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/777_0.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه ای جدید از تم های سونی اریکسون را برای کاربران محترم تهیه نموده است که این مجموعه شامل 100 تم فوق العاده زیبا با موضوعات گوناگون می باشد.فرمت این تم ها thm بوده و می توانید از این تم ها در گوشی های زیر استفاده کنید :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه فوق را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
ادامه مطلب+Download

مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 14 شهریور ماه 1389
http://www.mihandownload.com/ali/Sonyericsson.240x320.Theme.Pack.6%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 4 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

نوشته شده توسط در تاریخ سه شنبه، 2 شهریور ماه 1389
http://mihandownload.com/ali/Sonyericsson.240x320.Theme.Pack.5%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 4 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :
W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650
هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.
ادامه مطلب+Download

تم مشکی برای ویندوز سون Light Black Seven Theme For Windows 7

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 25 مرداد ماه 1389


تم زیبا و مشکی برای ویندوز سون - Light Black Seven Theme For Windows 7

ویندوز سون دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز 7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کرده و یا رنگ آن را تغییر دهد. در این قسمت از سایت میهن دانلود یک Theme زیبا برای ویندوز 7 در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. نام این تم مشکی Light Black Seven Theme می باشد که می توانید با انتخاب آن در ویندوز 7 به عنوان تم جدید از آن استفاده کنید.
طریقه نصب این تم را در ادامه مطلب بخوانید.
ادامه مطلب+Download

دانلود تم تغییر چهره ویندوز ایکس پی به سون theme xpack

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه، 18 مرداد ماه 1389

http://www.mihandownload.com/ali/theme%20xpack%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

شاید پس از مدتی کار با ویندوز ایکس پی از یکنواختی محیط دسکتاپ، آیکون ها، پوشه ها و ... آن احساس زدگی کنید و بخواهید دستی بر ظاهر ویندوز خود بکشید. در این قسمت برنامه ای برای شما آماده کرده ایم که چهره ویندوز شما را کاملا شبیه به ویندوز محبوب سون میکند که  از سایت میهن دانلود به راحتی میتوانید آن را دریافت کنید . امیدواریم از این برنامه جذاب که محیط دسکتاپ شما را دگرگون خواهند کرد لذت ببرید.
ادامه مطلب+Download

آموزش تبدیل صفحه لوگین ویندوز ایکس پی به ویندوز سون Windows 7 Login Screen For Windows XP

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 15 مرداد ماه 1389

Windows_7_Login_Screen_For_Windows_XP_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده و بدون کاهش سرعت ویندوز!

همانطور که می دانید سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز سون نسبت به سایر ویندوز های این شرکت از زیبایی خیره کننده ای بر خوردار است. اما استفاده از این سیستم عامل بنابر دلایل مختلف برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد در نتیجه کاربران به تم ها و نرم افزارهای تغییر چهره ویندوز روی می آورند. همانطور که می دانید این نرم افزار ها پس از نصب باعث کاهش بسیار شدید سرعت سیستم می گردند و کاربر به ناچار اقدام به حذف نرم افزار مورد نظر می نماید. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود آموزشی را برایتان تهیه کرده ایم که توسط آن می توانید صفحه لوگین ساده ویندوز ایکس پی خود را تبدیل به صفحه لوگین بسیار زیبا و دلنشین ویندوز سون نمایید بدون آنکه کوچکترین تغییری در سرعت ویندوز شما حاصل گردد. با اینکار صفحات خوش آمد گویی و خاموش شدن ویندوز ایکس پی شما تبدیل به صفحات ویندوز سون خواهد شد. این آموزش 100% عملی می باشد و بر روی چند ویندوز ایکس پی تست گردیده.

جهت مشاهده این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب+Download

نرم افزار تغییر چهره کلی و زیباساز ویندوز ایکس پی DesktopX 3.5

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 18 تیر ماه 1389

DesktopX_3.5_[www.MihanDownload.com].jpgزیبایی دسکتاپ ویندوز در روحیه فردی که در محیط آن کار می کند تاثیر به سزایی دارد. در واقع هرچه دسکتاپ ویندوز رایانه شما زیباتر باشد مطمئنآ باعث بالا رفتن روحیه شما در هنگام کار با آن خواهد شد. برای اینکه بتوان محیط دسکتاپ را زیبا و جذاب نمود باید از نرم افزارهای زیباساز ویندوز بهره گرفت. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زیبایی دسکتاپ ویندوز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. نرم افزار DesktopX با ایجاد تغییرات کلی در ظاهر ویندوز ایکس پی و تغییر چهره کامل آن باعث زیبایی هرچه بیشتر نسبت به ظاهر ساده قبل خواهد شد. این نرم افزار پس از پایان مراحل نصب از شما درخواست میکند تا سیستم را رستارت کنید که پس از رستارت سیستم در هنگام اجرای مجدد آن میتوانید تغییراتی را که نرم افزار بر روی ویندوز ایکس پی شما اعمال کرده است را مشاهده کنید این تغییرات از صفحه ی خوش آمد گویی ویندوز آغاز می گردد و با تغییر کوچکترین عضو ویندوز پایان می پذیرد. در واقع صفحه ی Welcome ویندوز ایکس پی تبدیل به صفحه ی Welcome بسیار زیبا خواهد شد و همچنین نوار وظیفه ، آیکون ها ، پنجره ها و حتی صدای ویندوز ایکس پی شما تغییر خواهد کرد به طوری که افراد عادی نمیتوانند تشخیص دهند که این ویندوز ایکس پی است. علاوه بر این نرم افزار بعد از نصب گدجت یا همان نرم افزارهای کاربردی کوچک متعددی مانند وضعیت آب و هوا ، تقویم ، سرعت فن ، درجه حرارت سی پی یو ، فضای هارد و ... را به دسکتاپ اضافه می کند که می توانید از آنها استفاده کنید و با قرار دادن آنها در گوشه کنار دسکتاپ باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شوید. بعلاوه شما میتوانید در هر زمان که علاقه مند بودید با پاک کردن این نرم افزار چهره ویندوز خود را به حالت اولیه آن بر گردانید. این نرم افزار بر روی نسخه های مختلف ویندوز ایکس پی قابل نصب است و می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب+Download

دانلود تم جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برای ویندوز سون FIFA World Cup Theme 2010

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه، 18 تیر ماه 1389

FIFA_World_Cup_Theme_2010_[www.MihanDownload.com].jpgاگرچه جام جهانی دیگر روزهانی پایانی خود را می گذراند اما همچنان شور و هیجان این رویداد بزرگ در میان مردم سراسر جهان و به خصوص در اینترنت به قدرت خود پابرجاست. تا به حال مطالب متعددی را در رابطه با جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در سایت میهن دانلود برای شما کاربرن محترم قرار داده ایم، امروز هم مطلبی دیگر را در این زمینه برایتان آماده کرده ایم. FIFA World Cup Theme 2010 نام تمی است که مخصوص ویندوز سون ساخته شده که به تازگی منتشر شده است. با نصب این تم ویندوز شما حال هوای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را پیدا خواهد کرد. همچنین این تم شامل چندین والپیپر مرتبط با جام جهانی 2010 بوده که می توانید از هر کدام از آنها به عنوان تص

حسن بازدید : 35 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

فروش ویژه دستبند پاور بالانس ( فروش فوق العاده )

آيا مي خواهيد در كوتاهترين زمان ممكن از استرس و فشار هاي روزمره خلاص شويد؟ 

دستبند پاور بالانس بهترين راه براي رسيدن به آرامش …

تقویت فوق العاده هاله انرژی به صورت کاملا علمی و عملی

 

http://pixha.net/uploads/images/irnashop/BALANS/5.jpg

با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز را به خود هدیه دهید 

مورد استفاده توسط معروفترین اشخاص ایرانی و خارجی

مورد تائید تمامی متخصصان دنیا …

پر فروش ترین محصول سال 2011 اروپا

 

قیمت : فقط و فقط 11000 تومان ( ارزان تر از همه جا )

باخیالی آسوده خرید کنید ( کیفیت را با ما تجربه نمایید )

ارسال به تمام نقاط کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

 

برای مشاهده توضیحات تکمیلی اینجا را کلیک کنید

مشاهده ادامه مطلب فروش ویژه دستبند پاور بالانس ( فروش فوق العاده )

دانلود کلیپ انیمیشن بسیار زیبا و دیدنی

یک کلیپ انیمیشن بسیار زیبا و دیدنی که جدید میباشد را برای شما دوستان عزیز تهیه کردیم. که هم اکنون میتوانید این کلیپ انیمیشن را با فرمت ۳gp در یک فایل زیپ شده از سایت شادبیست دریافت نمایید.

کلیپ انیمیشن بسیار زیبا و دیدنی

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ انیمیشن بسیار زیبا و دیدنی

کلیپ جدید و دیدنی از خواب بسیار آروم پدر و فرزند

کلیپ جدید و بسیار جذاب و دیدنی از خواب بسیار آروم پدر و فرزند که کودک بسیار راحت بنظر میرسد.  هم اکنون میتوانید این کلیپ را با فرمت ۳gp از سایت شادبیست دریافت نمایید.

کلیپ جدید و دیدنی از خواب بسیار آروم پدر و فرزند

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب کلیپ جدید و دیدنی از خواب بسیار آروم پدر و فرزند

دانلود کلیپ جدید و ترسناک و تاثیر گذار فیل وحشی

کلیپ جدید و بسیار ترسناک و تاثیر گذار فیل وحشی در یک مراسم جشن در هند که فیل وحشی شده و به مردم حمله و تعدادی را له میکند. هم اکنون این کلیپ را با فرمت ۳gp از سایت شادبیست دریافت کنید.

کلیپ جدید و بسیار ترسناک و تاثیر گذار فیل وحشی

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ جدید و ترسناک و تاثیر گذار فیل وحشی

دانلود کلیپ از یک تصادف بسیار شدید و دردناک

کلیپ جدید و بسیار دیدنی از یک تصادف بسیار شدید و دردناک برای شما دوستان تهیه کردیم . که هم اکنون میتوانید این کلیپ تصادف را با فرمت ۳gp در یک فایل زیپ شده از سایت شادبیست دانلود نمایید.

کلیپ بسیار دیدنی از یک تصادف بسیار شدید و دردناک

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ از یک تصادف بسیار شدید و دردناک

دانلود کلیپ دایی و کاشانی در برنامه نود/خنده بازار

دانلود کلیپ دایی و کاشانی در برنامه نود

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ دایی و کاشانی در برنامه نود/خنده بازار

دانلود کلیپ تقلید صدای علی دایی (1)

دانلود کلیپ تقلید صدای علی دایی

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ تقلید صدای علی دایی (1)

دانلود کلیپ تقلید صدای مهران مدیری /خنده بازار

دانلود کلیپ تقلید صدای مهران مدیری

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ تقلید صدای مهران مدیری /خنده بازار

کلیپ درآوردن ادای مایلی کهن در خنده بازار

دانلود کلیپ درآوردن ادای مایلی کهن

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب کلیپ درآوردن ادای مایلی کهن در خنده بازار

دانلود کلیپ جالب از تقلید رضا صادقی در خنده بازار

مشاهده ادامه مطلب دانلود کلیپ جالب از تقلید رضا صادقی در خنده بازار

فيلم كامل سرقت مسلحانه از داخل مغازه طلا فروشي

فيلم كامل سرقت مسلحانه از داخل مغازه طلا فروشي شهر نيشابور دوربين مدار بسته

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب فيلم كامل سرقت مسلحانه از داخل مغازه طلا فروشي

سوتی بد جور در برنامه زنده کودک از شبکه تهران / سوتی رکیک

سوتی بد جور در برنامه زنده کودک از شبکه تهران / سوتی رکیک

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب سوتی بد جور در برنامه زنده کودک از شبکه تهران / سوتی رکیک

کلیپ جدید و بسیار دیدنی کوچکترین توپخانه دنیا

کلیپ جدید و بسیار جالب کوچکترین توپخانه دنیا را برای شما دوستان تهیه کردیم. در این کلیپ توسط توپخانه کوچک اشیایی را هدف گرفته و قدرت خود را به نمایش میگذازد.

کلیپ جدید و بسیار دیدنی کوچکترین توپخانه دنیا

برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مشاهده ادامه مطلب کلیپ جدید و بسیار دیدنی کوچکترین توپخانه دنیا

کلیپ جدید و بسیار جالب از هنرنمایی با دود قلیون

کلیپ جدید و دیدنی از شیرینکاری با دود قلیون توسط یک جوان که توسط این دود ها حلقه هایی از دهان خود بیرون می آورد و کارهای جالبی با آن انجام میدهد.

کلیپ جدید و بسیار جالب از شیرینکاری با دود قلیون

مشاهده ادامه مطلب کلیپ جدید و بسیار جالب از هنرنمایی با دود قلیون

حسن بازدید : 52 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
 
تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت


































تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت
















تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت



































حسن بازدید : 30 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)

جدیدترین اسلحه های روز دنیا




جدیدترین اسلحه های روز دنیا





جدیدترین اسلحه های روز دنیا



جدیدترین اسلحه های روز دنیا



حسن بازدید : 32 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)

جدیدترین اسلحه های روز دنیا




جدیدترین اسلحه های روز دنیا





جدیدترین اسلحه های روز دنیا



جدیدترین اسلحه های روز دنیا



حسن بازدید : 31 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

عکس های حیوانات غول پیکر









عکس های حیوانات غول پیکر





عکس های حیوانات غول پیکر












عکس های حیوانات غول پیکر

حسن بازدید : 25 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)
 


عجیب ترین تصادف ها












عجیب ترین تصادف ها













عجیب ترین تصادف ها














عجیب ترین تصادف ها










عجیب ترین تصادف ها

حسن بازدید : 31 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

جدیدترین اسلحه های روز دنیا




جدیدترین اسلحه های روز دنیا





جدیدترین اسلحه های روز دنیا



جدیدترین اسلحه های روز دنیا




حسن بازدید : 33 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
 




کاریکاتورهای بامزه و دیدنی از شخصیت های معروف




























کاریکاتورهای بامزه و دیدنی از شخصیت های معروف
























































کاریکاتورهای بامزه و دیدنی از شخصیت های معروف





































حسن بازدید : 34 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
 


عکس های طنز و دیدنی










































































عکس های طنز و دیدنی
















































عکس های طنز و دیدنی


حسن بازدید : 23 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)
 


تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت


































تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت
















تصاویری زیبا و دل انگیز از دل طبیعت




































اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 2,063